| Aanmelder |
Topic  |
|
|
AAMBresser
3 Posts |
Posted - 29/04/2012 : 18:02:08
|
De Bezuidenhoutseweg nodigt uit tot hard rijden. Tevens is ter hoogte van de Carel Reinierskade een hoofdingang naar het Haagse Bos... Waarom hier geen zebrapad aangelegd? Dient 2 doelen: 1.Veilig oversteken. 2.De snelheid uit het verkeer halen. |
|
|
Pieter
3 Posts |
Posted - 30/04/2012 : 17:20:22
|
| Een zebrapad alleen maakt het naar mijn ervaring niet veel veiliger. Ik maak dagelijks mee dat automobilisten op de Bezuidenhoutseweg geen voorrang verlenen aan voetgangers die willen oversteken op de zebrapaden ten hoogte van het Emmapark en de Koningin Marialaan. Die voetgangers hebben dan de keuze om te wachten totdat er wel netjes een auto voor ze stopt, of het erop te wagen. Ik zou liever een zebrapad en stoplichten zien. |
 |
|
|
AAMBresser
3 Posts |
Posted - 12/05/2012 : 10:59:16
|
| Dat is natuurlijk nog een stapje verder, echter, een zebrapad zou al een hele verbetering zijn. Ik maak ook vaak, meestal, mee dat men wel stopt. Automobilist is in elk geval verplicht. |
 |
|
|
koos
19 Posts |
Posted - 13/05/2012 : 10:51:19
|
quote: Originally posted by AAMBresser
Dat is natuurlijk nog een stapje verder, echter, een zebrapad zou al een hele verbetering zijn. Ik maak ook vaak, meestal, mee dat men wel stopt. Automobilist is in elk geval verplicht.
koos/schenkkade |
 |
|
|
koos
19 Posts |
Posted - 13/05/2012 : 11:07:54
|
quote: Originally posted by koos
quote: Originally posted by AAMBresser
Dat is natuurlijk nog een stapje verder, echter, een zebrapad zou al een hele verbetering zijn. Ik maak ook vaak, meestal, mee dat men wel stopt. Automobilist is in elk geval verplicht.
Dit voorstel niet honoreren, Heeft vrijwel zeker te maken met het feit dat het voor de deur is van Huis ten Bosch. En men te maken heeft met de bewoonster en haar bezoekers. Een onbelemmerd uit en inrijden is daar wenselijk
koos/schenkkade
koos/schenkkade |
 |
|
| |
Topic  |
|
|
|