Bezuidenhout.nl forum
Bezuidenhout.nl forum
Home | Profiel | Registreer | Actieve onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten ?

All Forums
 Algemeen
 Algemeen
 Ophalen huisvuil
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Print!
Aanmelder Previous Topic Topic Next Topic  

victor

10 Posts

Posted - 03/04/2011 :  14:01:49  Show Profile  Reply with Quote
Helaas heb ik moeten constateren dat het gescheiden ophalen van huisvuil hier in de straat een farce is. Groen afval en overig afval wordt in de Johannes Camphuijsstraat (en mogelijk ook in andere straten) al minimaal sinds 2006 (toen ik hier kwam wonen) in EEN vuilnisauto gedeponeerd, terwijl we met folders worden aangemoedigd om alles gescheiden aan te leveren. Wie is dit ook opgevallen en wie heeft er wel eens over geklaagd? Ik krijg het gevoel van een doofpot en ben benieuwd naar eventuele andere ervaringen.

koos

19 Posts

Posted - 07/04/2011 :  10:33:52  Show Profile  Reply with Quote
U Heeft gelijk de groenbakken worden geleegd in de vuilniswagens
ALLEEN de groenbakken met een lange smalle stickker worden appart
opgehaald. Zie ook www.denhaag.nl/afval
Koos
Wijberaad

koos/schenkkade
Go to Top of Page

victor

10 Posts

Posted - 10/04/2011 :  13:21:55  Show Profile  Reply with Quote
Er zit al 5 jaar lang een langwerpige sticker op mijn groenbak en deze heb ik volgens de instructies aangebracht. Al deze tijd is mijn groenafval samen met het restafval in de vuilniswagen gedeponeerd. Vanaf de tweede verdieping kan ik dit iedere woensdagochtend weer gade slaan. Inmiddels meerdere klachten ingediend bij de gemeente. Deze willen mij nu horen, samen met iemand van de vuilnisophaaldienst, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik heb inmiddels foto's en video-opnames gemaakt en die zal ik doorsturen naar de gemeente. Zij mogen het verder met de afvaldienst gaan oplossen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Print!
Ga naar:
Bezuidenhout.nl forum © Bezuidenhout.nl Go To Top Of Page