Bezuidenhout.nl forum
Bezuidenhout.nl forum
Home | Profiel | Registreer | Actieve onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten ?

All Forums
 Veiligheid
 Aanvullende maatregelen
 voetgangers vogelvrij deel drie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Print!
Aanmelder Previous Topic Topic Next Topic  

nick mollee

7 Posts

Posted - 16/06/2011 :  18:34:23  Show Profile  Reply with Quote
Voor het eettentje staat een tafeltje waar men zijn gekochte waar kan nuttigen. Tussen het eettentje en het tafeltje is een nauwe doorgang, waarin een damesfiets is gestald met voor- en achterop een kinderzitje. De eigenaar aan het tafeltje steekt juist een hap eten in haar mond als ik haar vraag: "Uw fiets?". "Warpf", beaamt ze volmondig, en vervolgt: "Wiedeween doed ded, dush ig og". Ik wens haar geen smakelijke voortzetting en loop door.

Debbie

48 Posts

Posted - 23/06/2011 :  10:01:49  Show Profile  Reply with Quote
Als iedereen van de brug springt, doet ze dat dan ook?

Ik begrijp je frustratie, heb soms wel de neiging om nogal onhandig met mijn kinderwagen (of tassen, of jas, of wat dan ook) langs asociaal geparkeerde fietsen te lopen zodat ze omvallen. Helaas ben ik daarvoor te goed opgevoed, ik zou me verplicht voelen ze ook weer overeind te zetten..
Ik moet er niet aan denken hoe het als mindervalide moet zijn als de stoep telkens geblokkeerd is.

Nog een voorbeeld van verkeerd geplaatste fietsen: Voor de AH in de Theresiastraat, richting centrum. 2 meter verder zijn fietsrekken, vooraan zijn ze vol maar achteraan, 5 meter verder, is er wel nog ruimte. Waar zet iedereen zijn fiets? Voor bij de ingang. En dan mag je daar dus tussendoor navigeren met kinderwagen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Print!
Ga naar:
Bezuidenhout.nl forum © Bezuidenhout.nl Go To Top Of Page